Saturday, January 22, 2011

oh weekend!

errrr....errrr......errrr....(gagap ker..???)hahaha


oh weekend!sgt lah buhsan kalo xde ape nk wat...esp kalo duk kat ump neh..lagi lah...hahha..tghari tdi ain mes....


"non,jom men bdmnton ptg neh"

"orait!raket ade x..??"

"ade je..dua..jom ah"

"ok...tp bulu tangkis ade x...???" *skema kan aku pggil bulu tangkis*bhahha

"alamak!xde lah.....huhuhu" *sigh*


2 jam lpas tuh...


i texted ain...

*ain,blu tangkis xde...men beskal r nak x..kter rembat r beskal yg ade kat bwh tuh...eyh bkan rembat,pinjam..heh ;p..plus,aku xde kdt lah..anything juz give me a call!(amaran keras)hahaha*


jenuh mnunggu ain rep...


stgh jam lpas tuh....

*sori non..aku x pasan r mes ko tdi...huhu sori2...aku ase x jdi kot nk trun ptg neh sbb nadiah nk dtg bilik..ko g r ngn sesape dulu..kang kalo aku trun,aku mes..huhu*


(agak bengang disitu ye,da bjanji tetibe cancel)huhu


mes ke-2
*ko ade keje ape mlm neh..??*


(aish!x pham agaknye aku xde kdt)


mes ke-3
*xpelah non,nadiah x jadi dtg bilik...lmbat sket...jom ah kter jalan2...kol 6 aku tggu kat bwh eyh..huhu*



adoi,saba je lah...mmg aku bngang gler ah ngn ko ain!smpai sjuk kot tgn aku nk marah..aku pon tatau nape tetibe berangin..hahhahaa...


pastu pkir2 balik,xde point pon aku beriye nk marah..huhu..then siap2 lah nk g jalan..tp b4 tuh g cari eskim lu...org lain joging,bkr lmak..kami bjalan smbil mkn eskim...mnambahkan lemak!!but who cares....??? ;D


p/s : sori yer ain TERmarah tdi...bkannye sngaje..huhu..marah2 manje..bhahhahaha ;D

No comments:

Post a Comment