Monday, August 3, 2009

ermm..

hahahah..yea!UMP da cti gara2 H1N1 yg menyerang..huhu..yg geram nye bg cti mengejut..budus!(naseb ade cti,kalo x....??)..yg lg sengal nye,da beli tiket tp ngade giler nk nek bs yg UMP sediakan tuh..mntang2 lah free..hahaha..last2,menyesal x sudah sbb bas tuh lmbat giler gerak..tp xpelar,at least ley stick together ngn diorg..dats the point!!walaupon memenatkan tp sumpah besh!!n now,aku sesorg tlekat kat trg nih,diorg(alok,nud,dzul,jeni) sume bersuke ria kat klantan..xpe2,esok gak aku balik sane! :p

akibat terlalu beriya-iya,rini pg2 lagi akak aku da ajak dtg kuala brg semata-mata tuk mkn kue tiaw sup(ouh damn!dats my peberet t0o~)..hajat nk kua pg,tp takot mkcik kdai sup yg garang giler tuh x bkak lgi..huhu..then pas zhur baru gerak..before g akak der tnye,nk bwk lptop x t boley g PUB LIBRARY..hhahah(aku gelak smbil guling2 ats lntai cam org kna sawan)..ouh tidak,aku xnk!(padahal takut dilabel seorg yg skema kalo terjumpe ngn mmber2 aku mse skola dlu..huhu)

p/s: aku da bebas dari segala simptom H1N1 sbelom balik dri UMP!(berkata dgn megahnyer di hadapan dzul n jeni)hahah

No comments:

Post a Comment