Thursday, July 9, 2009

7 JULAI
haha..arini lar pling klaka skali lam idop aku..hahha..smlm nud ade ckp,nk g blik mmber dier..pastu boley plak mmber ye ajak kuar g mkn n siap amek kiriman ngn kitorg lg..huhu..nk dijadikan citer....x kesah lar tp yg peliknye,dri ptg smpai ke mlm lepak ngn mmber dier..da lar kat blok sne,rajin lar plak..keesokan arinyer dier kecoh citer psal smthing n tersasul psal kuar ngn fariha..aku da pelik da sbb ye ckp kuar ngn mmber dier ptg tuh..aku da syak ye bkan kuar ngn mmber dier tp ngn ain,friha n anyone else dan x gtau aku..trase lar jgak tp lbey rse nk marah sbb ye tipu..xde lar kesah sgt ye nk kuar xnk ajak aku,tp xyah lar tipu..rse mmbara giler r time tuh,Tuhan jer tau..huhhuu

rupe2nyer,dier mmg btol kuar ngn ain n da geng..(haa..kan btol aku nyer instinct) tp bersebab..diorg kuar sbb g beli kek bufday tuk suprisekn aku mlm tuh..(mklumlah,esok tuh bakal menjadi bufday gurl..hihi..wek!)..wah terharunyer..da lar sblom tuh,alok kol suh bwk nud trun bwh jap kol 11.50,konon2nyer ye gado ngn nud n nud xnk trun jmpe yer..aku pon xde lar syak pape sbb alok pon duk kat kk1 ni so no wnder lar nk jmpe kat bwh blok ni pon..rupe2nyer itu adalah dusta semata..jenuh kna prank ngn diorg mlm tuh..ain,hajar,zek,fariha,ika n husna turut berkomplot!(jage lar korang) :p tp siyes,mmg aku terharu nk mmpos sehingga mengeluarkan air hidung..sok sek..sok sek..:( nway,thanx korang sbb igt bfday aku..(mmg patut igt..kalo x igt aku cencang jdi 14 cam mona fendi tuh..sori yer kak mona,pnjam nme jap..eheh)..dan zek,hadiah mu sngguh bermkne ketika ku di dalam kesusahan..hihi

8 JULAI


rini setelah duit pt da msuk,aku,ain,ika n nud teros bergegas ke bndar kuantan tuk mencari keperluan(skemanye ayt..anok cg minoh..:p) disamping celebrate bfday aku..hihihi..igt nye kuar xnk beli pape,tp smpat gak rembat sandle 1 n jeans 2 helai..SALE ,ape lg..(aku fobia dgr pkataan SALE nih..hahha)


abes sume tmpat kitorg pegi..skali skala kuar..huhuh..n last skali bru g mkn..g mkn kat santai..besh jgak..lagi besh sbb ade org blanjer..(ika,u noe who she is :p)..lpas mkn tuh igt nk g jalan2 kat tc..tp sume da kepenatan tahap dewa,so balik jer r tros(xpe,len kali ade lg)..
























2 comments:

  1. kuang ajau noni!!! gmba kite tgh salin baju gak yg nk di uploadkan!!!1

    ReplyDelete