Saturday, June 20, 2009

21 jam...

giler kntang..sjak smlm, 21 jam aku berjaga tnpa rse mngantuk..dari kol 4 ptg smlm aku bgun, smpailah kol 1 tgh ari rini aku tdo balik..bkanj sngaja xnk tdo,tp x boley tdo..huhu..smlm duk mnggila on9 shoppin' ngn nud n nad (bkan kmbar ek) smpai subuh..then kol 6.45 pg tdi nad lak ajak g men basikal(padahal die nk skodeng dak2 kawad..hahah) pusing2 UMP..basikal yg byk giler kat tepi blok nih kitorang men rembat jer..(alah pnjam jer,bkan curik pon) huhu..pas main 2 kliling dn rse pnat shingga menghungap(dan smpai tkoyak suar nad masuk lam rntai basikal..tuh lar, biler da batak nek basikal..ahah) ktorang stop..igt nk tdo pastu, lupe lak pg nih kna anta ain nek bas kat teminal..huh..da kol 7.30..kalo tdo,kol 9 nnt kna bgun blik sbb anta ain kol 10..waa cam x baloi jer tdo..xpelar,tdo pas balik dri trminal r..


novel KAU KEKASIHKU jdi sasaran tuk isi sejam stgh tuh..lagipon der sparuh g nak abes..alarm da bunyik,kol 9 pg..malasnyer nk g mndi..kejut nud plak punyer la ssah..ikotkan ati,nk jer aku ketuk ngn botol air freshner lavender dier tuh..huh!kol 9.30 nud bgun,bley plak ckp aku x kejut..da agak da..aku sngaje ckp bas ain kol 10.30 biar dier kalut sket..(padan muke ko!haha). mase pegi, ain yg drive sbb aku pnat giler..pning lalat pon ade..

pas anta ain kitorg benti KEMIRA jap beli bekfes+lunch..(nasi kerabu daging bakar..wink!:p) kol 11.30 bru smpai UMP. pas siap bekfes,igt nk tdo tros tp x tahan dek godaan novel yg x abes bace tuh lg.huhu..kol 1 kot bru aku tertido..sdar2 da kol 8 mlm..(dasat giler tdo,naseb 'cuti')..bgun2,tros minum nscafe..hahah(bajet nk jdi musang lak malam nih..giler sgguh!:p)..

No comments:

Post a Comment